Ajándékötletek Karácsonyra

Húúú……, néhány hét és újra karácsony, itt az ideje átgondolni ki mit kapjon ajándékba, hogy aztán ne a kapkodásról és idegeskedésről szóljon az ünnep előtti időszak, hanem a szeretetteljes, meghitt várakozásról. 

Én is így tettem a minap és arra jutottam, hogy a legjobb ajándék, ha egészséget adok azoknak, akiket szeretek és fontosak a számomra. 
És aminek nagyon örülök az az, hogy a termékválasztékból mindenkinek találok megfelelő ajándékot.

Az egyik ilyen a kávé, ami mindig jó ötlet azoknak, akik kávéznak és ez ráadásul a ganodermának köszönhetően még egészséges is. 
Bárki ihatja bátran, lúgosító hatása révén még az is, aki magas vérnyomással vagy gyomorsav túltengéssel küzd. Hogy fog örülni az, aki esetleg ezek miatt nem kávézott már egy ideje. És nem csak egyfajta kávé kapható, hanem 7 féle kávéspecialitás közül lehet választani.

             
   
A Cocozhi is nyerő választás. Hideg, borús téli napokon nincs is annál melengetőbb, mint egy bögre forró csokit szürcsölni a kanapén kucorogva. Szerintem akár gyerek akár felnőtt szívesen kapna ilyen ajándékot. 
Lehet folytatni a sort a teával vagy a kozmetikai termékekkel is, mindegyik jó ötlet és minden bizonnyal szívesen gondolnak majd vissza a rokonok, ismerősök a termékek jótékony hatásaira.

Én már ki is gondoltam, hogy ki melyik terméket kapja majd karácsonyra :) Örömmel tölt el a tudat, hogy egészséges ajándékokkal lephetem meg a szeretteimet.

Ajándékozd meg te is szeretteidet egészséges kávéval! 


A DXN termékei közül mindenki megtalálhatja a megfelelő ajándékot szerettei részére.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése